Protože každý den není jako v pohádce....ale stojí za to ...

Max Factor podzimní barvička

Léto už se pomalu chýlí ke konci a já pokukuju po podzimní barvách, které mám vážně ráda. Tmavě Zelená, hnědá a červená jsou dominantní barvy podzimu a ráda je nosím a to nejenom na oblečení.
I přestože mám poměrně krátké nehty, ráda zkouším nové barvy laků. A samozřejmě potřebuji takové, které vydrží co nejdéle a nemusím si je každý večer tak přelakovávat.
Přiznám se, že až na výjimky nemám ráda laky z drogerií. Většinou nic nevydrží, brzo se loupou a to mě prostě štve.
Ale laky od Max Factoru jsou docela příjemným překvapením. Koupila jsem si už druhý odstín, tentokrát takové naladění na podzim :-)
Je to barva 60 Midnight Bronze  a má opravdu hodně lesku a bronzujících částeček. Není to žádný výstřelek, ale na běžné nošení není úplně špatná.
Musela jsem použít dvě vrstvy, jedna byla málo a lak prosvítal. Ale zase nejsem typ, který by měl v oblibě laky, kde je potřeba sto sedmdesát vrstev :-)
Tento lak od Max Factor zatím vypadá, že drží, uvidíme co další dny :-)

Máte i vy nějakou oblíbenou podzimní barvu? :-)



Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery