Každá jsme tou nejlepší mámou pro své děti....

MŮJ WISHLIST A PODZIMNÍ MUST HAVES

Postupem času, jak stárnu-nebojte dnes nebudu psát nějakou děsně hlubokou úvahu o stáří- přehodnocuji svůj styl a jako jsem kdysi říkala, že nikdy "malé černé" mít nebudu, tak jsem se úspěšně vyhýbala i podpatkům.
Pravda, kdo mě zná ví, že ještě dva roky zpátky jsem si malé černé prostě vzít nemohla, protože bych v nich vypadala jako sud s nohama, ale letos konečně přišla moje chvíle a legendární oblíbenec už visí i na mém ramínku.
Každoročně také pokukuju po botách, protože minulý rok jsem si už konečně splnila sen o vysokých kozačkách, letos bych chtěla nějaké alespoň s malým podpatkem, abych byla za dámu. Několik let jsem ale  na podpatcích vyšších, než centimetr nestála, takže ty vysoké úlovky přenechám opět jiným. Snažím se také najít takové módní kousky, které jsou nejen praktické a pěkné, ale nezruinují ani mojí peněženku ;-)
A co bych ráda?




                                                  KABELKA JAKO IKONA

Kabelka je jediný módní kousek, který dokáže celý outfit rozjasnit a zvýraznit. A já protože mám v oblibě spíš klasické barvy jako šedá, černá a hnědá, snažím se mít alespoň výraznější kabelku. Kabelek mám opravdu hodně, ale vždycky zvlášť na podzim, po nějaké pokukuji. Takové ty malé, roztomilé pro mě moc nejsou, jako každá máma do ní potřebuju dát spoustu věcí, jako třeba ubrousky, nevypité pití a nebo na půl okousanou tyčinku. Takže místo je pro mě č.1 ve volbě a pak také popruh přes rameno, protože se to lépe nosí :-)

Klasická černá nikdy nevyjde z módy, takže zrovna tato od Davida Jonese je opravdu pěkně udělaná a poslouží celoročně.


Protože ale podzim hraje všemi barvami, černá kabelka by měla mít nějakou kamarádku :-) Já už dlouho pokukuji po nějakém teplém odstínu fialové nebo červené, která se na podzim perfektně hodí a pokud také hledáte zrovna tuhle barvu, mrkněte na stylovou a praktickou kabelku od MONTENY .Navíc je teď za moc příjemnou cenu! A jestli máte radši klasičtější styl, tak za pozornost určitě stojí kousek AVERY




BOTKY SAMOCHODKY

U bot si myslím není třeba zdůrazňovat, že jejich koupě je nutná. I když se v botníku nachází několik párů, je zvláštní, že s příchodem podzimu na každém z nich najdu nějakou vadu a tak si pěkně odůvodním nutnost, koupit si boty nové :-)
Jako první mě zaujaly tyto došeda zbarvené kotníčkové boty na silnějším podpatku. Nevím jak Vy, ale já zvlášť na podzim miluju všechny kozačky i polokozačky, takže i letos skončí přinejmenším jeden kousek v mé sbírce. Na další barvičky můžete mrknout TADY .
No a klasické černé nemůžu vynechat, hodí se ke všemu ať už jde o sukně nebo kalhoty. Je to bezva klasicka, která nikdy nezestárne a vždycky najde svoje místo v botníku každé ženy. Tentokrát můj pohled přistál na botách, na které nevím jestli si troufnu :-) Léta v balerínkách udělaly své, ale možná, když už je mi teď přes těch 30, tak nasadím ramena a budu v nich doma trénovat :-) No ale uznejte, nejsou parádní? K objednání TU

TEPLÍČKO JE NUTNOST

Svetry, Kardigany a ponča jsou s přicházejícím podzimem nejvyhledávanějšími svršky a když pominu různé barvy a střihy, výběr je opravdu pestrý. I já patřím mezi milovníky ponč a ve skříni mám dva, ale každé úplně jiné. Přesto se asi neubráním a pořídím si k nim ještě kamaráda, aby jim nebylo smutno :-) Dobře, musím uznat, že kdyby tohle pončo  VERO MODA koupíte zde , nemělo tak nádhernou zlatohnědnou barvu, ničím by mě nezaujalo, ale ta barva je prostě nádherná a zrovna tohle pončo prostě musím mít!


Šedá a různé odstíny melírované jsou také vděčným kouskem oblečení, které s v šatníku neztratí a obzvláštní outfit a dodá mu jakýsi punc noblesy a luxusu. Takže mi samozřejmě nemohlo uniknout pončo opět od Vero Mody, které je v nádherné šedivé barvě s odlesky. Ty společně s třásněmi zateplený svršek obzvláštňují. MRKNOUT SE MŮŽETE TADY


Doufám, že se Vám moje tipy líbily, děkuji za každý komentář a názor od Vás :-)








Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery