Protože každý den není jako v pohádce....ale stojí za to ...

23 INSPIRACÍ NA DÁRKY




Druhá Adventní neděle se blíží mílovými kroky, přijde mi to až neskutečné.

Vánoční dárky znějí z každé znělky v televizi, vidíme je na každé stránce v časopisech.

Mnohé z Vás mají jistě nakoupeno už všechno pěkně v poklidu, přiznám se, že i Ježíšek u nás má už téměř hotovo :-)

Ale přesto si některé poslední dárky nechávám vždy až na prosinec, kdy obchody zaznívají koledy, všude voní svařené víno a cukroví a já mám tu správnou Vánoční náladu.

Pokud jste na tom jako já a nakupování dárečků si užíváte, potěší Vás, že od zítřka jsem si pro Vás připravila na každý den až do 23.12. tipy na dárky pro celou rodinu.

Každý den, se tedy budete moci inspirovat tipy na dárky pro děti, Vašeho muže nebo třeba Vaši maminku.

A protože Vánoce nejsou jen o dárcích, chystám i takové malé překvapení, ale to až později :-)

Monika xxx

Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery