Protože každý den není jako v pohádce....ale stojí za to ...

INSPIRACE NA VÁNOČNÍ DÁRKY

Dnes bych Vám ráda ukázala inspiraci na dárek pro celou rodinu. Ať už pro Vás samotné nebo pro Vaše nejbližší.

Všichni máme rádi doma útulno a tak často nakupujeme různé dekorace jako květiny nebo plakáty.

Já jsem před pár týdny dostala nabídku od firmy PIXERS.CZ, která vyrábí různou škálu dekorační obrázků ať už jako Fototapety, Obrazy nebo Nálepky.

Nejenže si můžete vybrat například obraz, ale i si ho můžete upravit podle sebe například díky speciálním efektům jako sépie, černobílý nebo mnoho dalších.



Můžete si také navolit rozměr podle sebe, materiál nebo různé vyhotovení obrazu jako třeba plakát, obraz v rámu nebo bez a nebo moderní rozdělení obrazu jako Diptych, Triptych, Tetraptych nebo Pentaptych.

Obrazy jsou také roztříděny do kategorií nejen podle zaměření, ale i podle umístění. Můžete si tak přímo cíleně vybrat třeba mořské pobřeží do ložnice nebo obraz New Yorku, jako já, do obývacího pokoje.

Líbí se mi, že mám na výběr. Nejen z kategorií, ale i jak bude výsledný obraz vypadat. Když jsem si vybírala záběr Manhattanu, zkusila jsem ho navolit jako černobílý a nadchnul mě, i když jsem o tom předtím neuvažovala.


Naprosto úžasnou věcí je také možnost nahrát si do aplikace Váš vlastní pokoj, který si předtím vyfotíte a pak následně můžete vidět přímo, jak bude který obraz u Vás doma vypadat.





DĚTSKÝ POKOJ

Dekorace v dětském pokoji jsou důležité a děti je mají rády. Můžou z pokoje udělat útulné místo na odpočinek nebo barevný svět plný her a kouzel.

Mě hned zaujala tato fototapeta, která se bude u našich dcer určitě skvěle vyjímat :-)


Nabídka je ale tak široká, že určitě potěší každé dítě od nejmenších až po velké kluky a slečny.




PRO MÁMU A TÁTU

Jako rodiče často nemáme moc prostoru a jedinou naší místnosti, kde se cítíme dobře a opravdu si odpočineme, je ložnice.

Právě do ložnic mě zaujaly obrazy s tématem přírody , které navozují příjemný klid. Já jsem se nakonec rozhodla pro obraz s tématem moře, protože zrovna to uklidňuje mě :-)



Ten, který jsem si vybrala já, koupíte TADY

Jako druhý jsem si vybrala obraz Manhattanu, rozdělený na čtyři kusy, tedy tzv. Tetraptych.

Velmi příjemně mě u obou obrazů mě překvapila kvalita zpracování a natištění, zvlášť New York je opravdu jako skutečný, a už se nemůžu dočkat, až si ho pověsíme.

Tady je aspoň vyfocený, aby jste viděli, jak vypadá ve skutečnosti.



A pokud Vás zaujal, můžete ho koupit TADY






PRO BABIČKU A DĚDU

Naši nejstarší členové rodiny mají většinou rádi obrazy, kde je příroda

Potěší je určitě tento nádherný obraz přírody v rámu, který si vyberete podle sebe:





Můžete ho koupit TADY


Ať už se rozhodnete pro jakýkoliv obraz, velký nebo malý, určitě potěší každého člena rodiny a budou z něj mít radost :-)

Obrázky zde použité ( kromě mou focených dvou), jsou z originálního webu pixers.cz

Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery