Protože každý den není jako v pohádce....ale stojí za to ...

Už máte své PŘEDSEVZETÍ pro tento rok?





Události posledních dní mě nutily k zamyšlení.
Přemýšlení o minulém roce a o stanovení předsevzetí.
Rozloučení se se starým rokem může být a je těžké. Musíme zavřít dveře před vším, co se nám nevydařilo a snažit se jít dál.

Všechny je asi známe, každá máme to svoje.

Někdo přemýšlí o změně životního stylu, jiný o tom, že tentokrát bude myslet více na ostatní nebo možná na sebe.
Jakékoliv předsevzetí, které Vás naplňuje je správné. I kdyby to měl být slib, že tentokrát budete myslet více na sebe než na ostatní a posunete sebe na první místo. Ale to jako mámy víme, že je opravdu těžké. Obdivuji každou z Vás, která to umí a hrdě řekne:
" Jsem pro sebe na prvním místě, mé potřeby, mé touhy a mé sny."

Nestyďte se za to, buďte na to hrdé, protože když jste šťastné, činíte šťastné lidi kolem sebe a to je úžasné.

Ale letos jsem se zamyslela nad hodnotou předsevzetí. Má větší význam, než mu přikládáme.
Když si vezmete opravdu něco důležitého a celý rok se budete snažit na tom pracovat, nemůže to být nic bezcenného.

A tak si letos stanovuji jenom jedno předsevzetí:

PŘÍLEŽITOST

Proč příležitost?
Nikdy jsem se neodvážila vyjít příležitosti vstříc a zkusit cokoliv co vybočuje ze standardu.
Vždycky jsem se bála a přemýšlela nad tím, co když to nedopadne dobře.
A nebo jsem do toho vkládala velké naděje a pak byla zklamaná.

Letos chci přijmout každou příležitost, která se mi naskytne, i když se zpočátku bude třeba zdát obyčejná, nevýznamná a možná nepřijde ani ve vhodnou dobu. A už vůbec nebude úplně naplňovat všechno, co si budu v ten okamžik přát.

Ale minulý rok mě naučil, zvlášť ke konci, že každá příležitost může být dobrá a může z ní vzniknout něco úžasného.

Tento blog je tím nejlepším důkazem pro mě každý den.

Začal jako bláznivý nápad v mé hlavě a ty z Vás, které ho čtete od začátku víte, že trvalo chvíli, než jsem se našla a našla směr, kterým se chci vydat. A než jsem našla Vás, své čtenáře a fanoušky.

Ale když se to stalo, začalo pomalu vznikat něco důležitého a velkého, nezávisle na čísle u "To se mi líbí".

Koncem roku jsem začala přijímat všechny příležitosti, i když třeba některé nakonec nevyšly jak jsem si přála. Z jiných je ale dnes krásná a hodnotná spolupráce, které si velmi vážím.

Příležitost znamená nové věci, nové začátky, nový potenciál. Není to omezující a není proč se bát.

Může to být jakákoliv příležitost.

Být lepší člověk, lepší máma, být víc pozitivní, mít ze všeho větší radost.

Být na sebe méně přísné, dovolit si mít chyby a dovolit si nebýt perfektní.

A nebrat to jako selhání, ale jen jako projev toho, že jsme skutečné.

Cokoliv si jen vymyslíme, se může stát.

Každá příležitost, která naučí být šťastnějšími v životech, které žijeme každý den, je úžasná.

Takže ano, pro mě je to příležitost.

A jaké je Vaše předsevzetí?

S Láskou,

Monika Kray


Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery