Každá jsme tou nejlepší mámou pro své děti....

VAŠE MÍSTO A VAŠE PŘÍBĚHY



Dlouho jsem přemýšlela o založení této části blogu a jsem ráda, že jsem to udělala.
Asi se ptáte, k čemu slouží.
Tahle část je vlastně pro Vás a o Vás.

Vaše příběhy, se kterými se chcete podělit s ostatními maminkami. Příběhy plné lásky, radosti i slz a trápení. Příběhy, které Vás děsí, které prožíváte a které chcete, aby si přečetly další maminky.

Protože všechny máme podobné pocity a prožíváme to samé. I když se o některých příliš nemluví, víme, že tu jsou.

Pokud máte chuť podělit se s ostatními o svůj příběh, vlastní pocity, jakékoliv, napište mi na email a já ho ráda uveřejním.

Tady Vás nikdo soudit nebude <3

srdcemamy@gmail.com

S Láskou,
Monika

Používá technologii služby Blogger.

Featured Post Via Labels

Instagram Photo Gallery